Alla inlägg under oktober 2012

Av Sandra - 23 oktober 2012 00:02

You never said I'm leaving
You never said goodbye
You were gone before we knew it,
and only God knew why
A million times we needed you,
A million times we cried
If Love alone could have saved you,
You never would have died
In Life we loved you dearly
In death we love you still
In our hearts you hold a place,
That no one could ever fill
It broke our hearts to lose you,
But you didn't go alone
For part of us went with you,
The day God took you home.
 

Av Sandra - 22 oktober 2012 23:48


Hur varm jag blev när jag höll din hand
fast den var kall
Hur jag smälte för dina mörka ögon
trots att de var livlösa ibland
Att jag ofta gav dig komplimanger
utan att få några tillbaka
Att jag vill att hela världen skulle veta att vi var ihop
men inte du
Att jag svor att aldrig ta dig tillbaka
men bröt mitt löfte
Hur jag ville hata dig
fast jag inte kunde
Hur du gick för att aldrig komma tillbaka


Dags att blicka framåt, framtiden ser ljus ut! =)

Av Sandra - 22 oktober 2012 23:37



Trångsynt och kaxig fyller du dina skor.

Sanningen är bort om allt vad alla andra tror.

Jag kommer alltid skratta för jag vet vem du är -

en spacklad tjej med klackar som ingen håller kär.

Med självömkan och depression försvinner du bort i en dröm.

Omedvetna lustar styr nu din sömn.

Du omgivs av ogivande vänskap - ja, vänner utan framgång.

Men jag ser din framtid - - -juckandes mot en stång.

Du tror du kommer lyckas, charma med din blick,

men det enda du kan charma är din fulla pojkväns dick.

Slicka, sug och spotta, glöm nu ej att le, inte vill du bli som din mamma -


Passé!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bloggar om vardagslivet, problem, funderingar och tankar.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards