Direktlänk till inlägg 18 oktober 2011

Är det redan dömt till att misslyckas?

Av Sandra - 18 oktober 2011 16:19



Jag önskar att jag visste var jag har dig nu.


Jag önskar att allt vore lite enklare.


Jag önskar att du hade sagt någon gång vad du vill ha.


Jag önskar att jag inte tänkte på dig hela tiden.


Jag önskar att du hade pratat med mig som du gjorde förut.


Jag önskar att jag kunde ta tillbaka allt jag gjort mot dig. 


Jag önskar att jag behandlat dig bättre och inte varit så osäker på dig från början.


Jag önskar att det inte blivit så fel mellan oss.



Jag önskar, jag önskar.....



Vad fan gick fel?



<3 <3 <3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 23 oktober 2012 00:02

You never said I'm leavingYou never said goodbyeYou were gone before we knew it,and only God knew whyA million times we needed you,A million times we criedIf Love alone could have saved you,You never would have diedIn Life we loved you dearlyIn death...

Av Sandra - 22 oktober 2012 23:48

  Hur varm jag blev när jag höll din handfast den var kallHur jag smälte för dina mörka ögontrots att de var livlösa iblandAtt jag ofta gav dig komplimangerutan att få några tillbakaAtt jag vill att hela världen skulle veta att vi var ihopmen inte ...

Av Sandra - 22 oktober 2012 23:37

    Trångsynt och kaxig fyller du dina skor. Sanningen är bort om allt vad alla andra tror. Jag kommer alltid skratta för jag vet vem du är - en spacklad tjej med klackar som ingen håller kär. Med självömkan och depression försvinner du b...

Av Sandra - 7 november 2011 15:14

  Tired of wanting Tired of waiting When is it my turn? The more I give, the less I get in return. One step forward, two steps back. Maybe its time to do the opposite? Treat other people as you want to be treated. Or else, expect noth...

Av Sandra - 19 oktober 2011 11:59

Ja, mina vänner, nu är det snart dags för den där tiden på året igen. Då alla föräldrar har ångest hur de ska få alla pengar att gå runt så alla barn får paket och är glada. Då alla som inte har någonstans att bo börjar bli desperata över att hitta e...

Presentation


Bloggar om vardagslivet, problem, funderingar och tankar.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards